2014. május 15., csütörtök

Joghurthab bodzavirágos almadzsemmel



Könnyű desszert, melyet vendégem tiszteletére készítettem.




Bár jobb lett volna ha több ideje van pihenni, de így is finom. 
A különbség a joghurthab állagában van: frissen krémesebb,
pár óra hidegben pihenés után inkább a hab jellegű.




Joghurthab bodzavirágos almadzsemmel

Hozzávalók
4 adag
400 g natúr görög joghurt (a sparból)
250 ml habtejszín
1 ek cukor
1 marék müzli

A hideg habtejszínt habnak vertem, beletettem a cukrot, majd, már fakanállal
óvatosan hozzáforgattam a joghurtot.
A poharak aljára a dzsemből tettem, majd joghurthabot, majd kanalaztam rá a dzsemből.
Végül a tetejét kevéske müzlivel és friss bodzavirággal díszítettem.
Egy órára a hűtőbe tettem, majd tálaltam.




A görög jellegű joghurt otthon is elkészíthető, pl így:
http://szeretetrehangoltan.blogspot.hu/2013/04/gorog-tipusu-joghurt-hazi-joghurtbol.html
Müzlit is tudunk otthon készíteni, ha szeretjük megéri.
Többféle található a blogon, pl. ez:
http://szeretetrehangoltan.blogspot.hu/2013/03/makos-granola-sult-muzli.html








6 megjegyzés:

  1. Szívesen lennék a vendéged! ;) Van itthon krémes kecskejoghurtom, egy nagy kancsó házi tejszín, müzli, és van tavalyról isteni levendulás bodzazselé. És máris tudom, mivel várjam Borit haza az oviból. :-) Köszönöm. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csipkerózsa <3
      Mindig nyitva áll az ajtóm előtted, gyere.
      Borinak is ölelés!

      Törlés
    2. Elfogyott, mielőtt fotózhattam volna... Jövő héten kedves vendégünk érkezik, biztosan elkészítem akkor is. Köszönöm. <3

      Törlés
  2. Kedves Mági,

    úgy szeretlek olvasni!

    Nagyon sok ötletet merítettem Tőled, köszönöm! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága vargaera <3
      Nagyon megtisztelő kedves szavad.
      Én pedig Tőled kaptam inspirációt, egy hatalmas lendítést, hogy elkészítsem az első szappanom.
      Köszönöm.
      Bízom benne, hogy Mindannyian jól vagytok!

      Törlés