2013. november 4., hétfő

Még kint....



Még kint vannak a chili-k.
A beérett termést a töveken hagytam, hogy színesítsék az teraszt, gondoltam ráérek fagyok előtt leszedni.
Akkor még nem tudtam, hogy ilyen csodás ajándékot tartogat nekünk az ősz, régen tapasztalt jó időt. 
A cserépben tartott paprikák megtáltosodtak és újra virágozni kezdtek. 
Így amikor megérkezik a hideg, beköltöztetem őket a házba. 
Megpróbálom bent átteleltetni, kíváncsi leszek milyen eredménnyel.

























2 megjegyzés:

  1. Óóóó gyönyörűek a paprikák! Az enyémek sajnos elfagytak mikor pár hete jött a hideg. Pedig a harangvirág paprikát nagyon szeretem. Jövőre megpróbálok magot venni és jobban vigyázok rá.
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Erzsi!
      Szerencsém volt, a cserepesek megmaradtak.
      A magaságyásban a Balloon chili (harangvirág, tulipán, csengő, bohócsipka....) nekem is megfázott.
      Amennyiben jó a "meghagyott" mag, akkor szólj.

      Törlés