2013. május 3., péntek

Tonhalas zöldbab



Sajnos még nem friss babból, de a Férfiak szerint "jó falat" érdemes feljegyezni.


 


Lepénykenyeret készítettem, most teljes kiőrlésű tönkölyliszttel.
A lepénykenyér leírása itt található, most annyit változtattam rajta, hogy a réteslisztet, a liszt közel 30 %-át, teljes kiőrlésű tönkölylisztre cseréltem, így kevéssel több folyadékot vett fel. 
Minden másban megegyezik az előbbiekben leírtakkal.




Tonhalas zöldbab

Hozzávalók

1 kg sárgahüvelyű zöldbab
tengerisó
frissen őrölt bors
1 nagy v. 2 kicsi doboz tonhal konzerv (natúr rio mare volt, de lehet olajos is)
extra szűz olívaolaj (ha a hal olajos, akkor nem kell, vagy csak pici)
2-3 ek majonéz
friss citromlé és reszelt héja

A babot megpároltam. (nem hagytam hogy szétessen! szokás jeges vízben leöblíteni, de én most semmiképpen sem akartam lehűteni) 
A hal kivételével minden mást krémesre kevertem.
A babot amikor kézmelegre hűlt, összekevertem az öntettel és a darabokra szedett hallal.

Rukkolát kínáltam mellé, ami a kertből származik, már idei :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése